Vážení zákazníci, 21.12.2024 - 5.1.2025 máme ZAVŘENO. U objednávek přijatých do 18.12.2024 do 16:00 garantujeme odeslání ( nikoliv doručení ).   Vaše objednávky budeme opět zpracovávat od 6.1.2025.   Děkujeme za Vaši přízeň v roce 2024 a přejeme Vám krásné a klidné vánoční svátky a do nového roku jen to nejlepší!  Budeme se na Vás těšit opět po novém roce :) Team NOVIA ♥

Vrácení a reklamace

JAK MOHU VRÁTIT OBJEDNÁVKU?

Nenošené a nepoužité zboží můžete standardně vrátit do 14 dní od nákupu a to bez udání důvodu. Náklady za vrácení zboží platí kupující. Při vrácení objednávky postupujte dle níže uvedených bodů.

 

1. Vytiskněte si formulář pro vrácení nebo výměnu zboží

V prvním kroku si vytiskněte formulář pro vrácení nebo výměnu zboží a pečlivě vyplňte všechny údaje. Vyplněný formulář následně vložte do balíčku ke zboží, které chcete vrátit.

Formulář ke stažení : Formulář pro vrácení nebo výměnu zboží

 

2. Zboží zabalte a pošlete Vámi zvoleným dopravcem 

Zabalte zboží a pošlete balík na adresu: TAPO Kyšice s.r.o., Berounská 1, 273 51  Kyšice. Pro osobní vrácení můžete využít naši VO prodejnu na stejné adrese.

Zboží neposílejte na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata.

 

3. Peníze za vrácené zboží

Jakmile obdržíme Váš balíček na sklad, tak může trvat až 14 dní než vám budou vráceny peníze. Peníze vracíme převodem na účet

 

JAK MOHU REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Vadné zboží můžete reklamovat dle zákona do 24 měsíců od zakoupení. Pokud se u vašeho oblečení objevila vada, pak postupujte dle níže uvedených bodů.

 Celý reklamační řád si můžete přečíst

1. Vytiskněte si reklamační formulář

V prvním kroku si vytiskněte reklamační formulář a pečlivě vyplňte všechny údaje. Formulář a kopii faktury následně vložte do balíčku ke zboží, které chcete vrátit.

Reklamační formulář: Formulář reklamace zboží

 

2. Jakým způsobem je možné reklamaci řešit

Dle vašich preferencí vám vadný kus vyměníme za nové zboží ve stejné cenové hladině, nebo vám budou vráceny peníze na váš bankovní účet. V případě uznané reklamace máte nárok na vrácení celé částky a to včetně poštovného. 

 

3. Zboží zabalte a pošlete Vámi zvoleným dopravcem 

Zabalte zboží a pošlete balík na adresu: TAPO Kyšice s.r.o., Berounská 1, 273 51  Kyšice. Osobně můžete zboží reklamovat v naši VO prodejnu na stejné adrese.

Zboží neposílejte na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata.

 

4. Vyřízení reklamace

Jakmile obdržíme Váš balíček na sklad, tak nejpozději do 3 dnů dostanete informaci o přijetí vaší reklamace. Její vyřízení proběhne v zákonné lhůtě maximálně do 30 dní.

 

Máte další otázky k možnosti vrácení, nebo reklamace vadného zboží? Neváhejte nás kontaktovat na čísle +420 312 697 096 nebo +420 608 073 844.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.